حکایت مدیریت در جامعه (طنز)
 
حسابداری در آبادان
ارائه مطالب مفید حسابداری و مدیریت برای دانشجویان حسابداری آبادان و خرمشهر


 مردی که سوار بر بالن در حال حرکت بود ناگهان به یاد آورد قرار مهمّی دارد؛ ارتفاعش را کم کرد و از مردی که روی زمین بود پرسید: “ببخشید آقا ؛ من قرار مهمی دارم ، ممکنه به من بگویید کجا هستم تا ببینم به موقع به قرارم می رسم یا نه؟”
مرد روی زمین : بله، شما در ارتفاع حدودا ً ۶ متری در طول جغرافیایی “۱٨’۲۴ ﹾ۸۷ و عرض جغرافیایی “۴۱’۲۱ ﹾ ۳۷ هستید.
مرد روی هوا : شما باید مهندس باشید.
مرد روی زمین : بله، از کجا فهمیدید؟”
مرد روی هوا : چون اطلاعاتی که شما به من دادید اگر چه کاملا ً دقیق بود اما به درد من نمی خورد و من هنوز نمی دانم کجا هستم و به موقع به قرارم می رسم یا نه؟”
مرد روی زمین : شما باید مدیر باشید.
مرد روی هوا : بله، از کجا فهمیدید؟”
مرد روی زمین : چون شما نمی دانید کجا هستید و به کجا میخواهید بروید. قولی داده اید و نمی دانید چگونه به آن عمل کنید و انتظار دارید مسئولیت آن را دیگران بپذیرند.



نظرات شما عزیزان:

حجت اله اسدی نسب
ساعت22:21---17 تير 1392
با سلام و ادب خدمت همکار گلم.بسیار زیبا و متفاوت بود.راستی دوستان رو دعوت میکنم به وبم به صرف کمی خنده
پاسخ: سلام . متشکرم استاد . ما همیشه از وب شما فیض میبریم . . .


خانم کاظمی
ساعت9:50---11 تير 1392
سلام
لطفا نمره تشریحی درس مدیریت مالی 1 را وارد کنید .
برای استخدامی به آن احتیاج دارم
با تشکر


دانشجوي در حال انتظار
ساعت11:59---10 تير 1392
با سلام خدمت استاد گرامي استاد تو رو خدا نمره هاي اصول دو بزنيد از استرس مرديم با تشكر از زحمات شما استاد عزيز

محمد آبادانی
ساعت16:08---8 تير 1392
سلام استاد ، از وقتی خانم معصومه دشتی نژاد مدیر گروه دانشگاه آزاد خرمشهر شدند توی لیست دروس ارائه شده این واحد که می رویم اسم اساتید خانم دیگه را با اسم کوچک می نویسند مثلا : آرزو جباری، ولی جلوی اسم استاد دشتی نژاد کلمه خانم را می گذارند و فقط فامیلشون را می نویسند مثل این : خانم دشتی نژاد، حالا من 2 تا سوال از استاد دشتی نژاد دارم که ای کاش ازشون می پرسیدید و بهشون بگید که محمد محمدزاده این سوالات را از شما پرسیده خودش من را به خوبی می شناسد! 1- آیا دیگر آساتید محترم نیستند که کلمه آقا یا خانم را اول اسم شان نمی گذارید؟ 2- دلیل اینکه از میان اساتید خانم این واحد فقط نام کوچک ایشون در لیست دروس ارائه شده درج نمی شود چیست؟ با تشکر از شما استاد گرامی
پاسخ:سلام محمد جان .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . نظرات شما موجب بهتر شدن این وبلاگ می شود.
آخرین مطالب


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 91342
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 235
تعداد آنلاین : 1